PRZYCHODNIA.EXIT. /2002 >>> zobacz opis
Czas trwania 55 minut

JAK ŚNIMY ZE ŻYLIŚMY.TYLKO JEDNA GODZINA
/2003 >>> zobacz opis
Czas trwania 60 minut

ESEJ III /2005 >>> zobacz opis
Czas trwania 70 minut
A.R. - montaż fragmentów 11 różnych spektakli A.R. wraz z komentarzem Wojciecha Krukowskiego

MAŁA SCENA >>> zobacz opis
Czas trwania 25 minut; akcja plastyczna

TYSIĄCE RĄK >>> zobacz opis
Czas trwania 25 minut; akcja plastyczna

PERFORMANCE JANUSZA BAŁDYGI >>> zobacz opis
Czas trwania 25 minut; akcja plastyczna

CHIŃSKA LEKCJA >>> zobacz opis

Cykl krótkich performances zespolu
Czas trwania 70 minut;
premiera luty 2006r.


ARMIA >>> zobacz opis
Czas trwania 30 minut

UCZTY DUCHOWE >>> zobacz opis
Czas trwania 30 minut

HEIDE PARK >>> zobacz opis
Czas trwania 40 minut

ŚWIATŁO I CIĄŻENIE >>> zobacz opis
Czas trwania 40 minut

WYRAŹNIE. W MILCZENIU. >>> zobacz opis
Czas trwania 60 minut;
w przygotowaniu, premiera czerwiec 2006 r.

ŚWIATŁO SŁOŃC I DNO JASKINII >>> zobacz opis
Czas trwania 40 minut,
w przygotowaniu, premiera lipiec 2006 r.
WYKŁAD WOJCIECHA KRUKOWSKIEGO "TEATR W TEATRZE ŻYCIA" ILUSTROWANY FILMOWĄ DOKUMENTACJĄ AKCJI MIEJSKICH A.R. 1974-2005





JANUSZ BAŁDYGA "WARUNKI KOMUNIKACJ WIZUALNEJ":

szereg zadań związanych zarówno z poznaniem i wykorzystaniem środków wyrazowych teatru wizualnego jak i sztuk plastycznych. Podstawowe doswiadczenie związane z interpretacją i oznaczaniem miejsca działania, a także wyborem lub zbudowaniem plastycznych przedmiotów i obiektów, których użycie nabiera równoważnej do ekspresji aktorskiej własciwosci komunikowania.
Warsztat ma na celu działania i refleksje dotyczące aktywności na pograniczu sztuk wizualnych, a więc teatru i szeroko pojmowanych sztuk plastycznych. Będziemy pracować nad świadomym i odpowiedzialnym użyciem zachowania, gestu, znaku, prostego komunikatu. Równoprawnym tworzywem twojej pracy może być słowo, gest, ślad pozostawiony na papierze, zachowanie, dźwięk. Szukamy analogii w świecie otaczających nas zjawisk znakowych, staramy się je rozpoznać i porządkować. Wykonane przez nas doświadczenia pozwola na lepszy kontakt ze zjawiskami nowej sztuki, wobec której zajęcie twórczego stanowiska jest nierzadko warunkiem poznania i właściwego odbioru.

JOLANTA KRUKOWSKA "ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA I TRENING RUCHOWY W PRACY AKTORA"

cykl ćwiczen ułatwiający rozpoznanie możliwości motorycznych i ekspresywnych ciala. Elementy podstawowego treningu teatru ruchu i dyscypliny zachowań. Doświadczenie medytacyjnych wartości ruchu.